Planner Proje Yönetimi

Proje Oluşturma

Süreç Bazında Proje aşamalarını, yetki ve sorumluluları belirleyin

Yaklaşan veya gecikmiş işlerinizi yönetin

İç delegasyon yapın, gecikme sebeplerini analiz edin, raporlayın

Dosya Arşivleme

İster projeleriniz ile ilgili ister süreçlerde oluşan proje evraklarınızı arşivleyin, e-posta bilgilendirmeleri ile sorumlulara dağıtımını sağlayın.

Departmanlar ve kullanıcılar arasında bilgilendirme

Kullanıcılar kendi yetkileri dahilindeki işlere yorum yazabilir, yazılan yorumları okuyarak anlık mesajlaşma servisini kullanabilir

Organizasyon Şeması Oluşturma

Birbirini tetikleyen veya birbirinin önceliği olan aşamaları tanımlayın, Planner tanımlanana sürece göre işlerinizi hatırlatsın/p>

Görev Yönetim

Süreçlere ait alt aşamaları, görev dağılımları ve toplam süreleri yönetin